BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 13, 2009

makinG chocoLate Cake & muFFIN










hari ini, aku rase nak buat cake dan muffin, lama daa x makan..


so aku buat laa..xtahu laa sedop ke x..tpi, klu sekejap jea hidang tu daa abis..ape maknernyer erk>>hihi..


xpon, diorang saje nak ambik hati aku..hehe


pepun aku syukur dan gembira klu aku dapt bg makan kat oranG.. rase Tenang jea..


walid, umi, adik2 suke makan ape yg aku masak..ade jea resepi baru nak suruh aku buat..aku x bantah coz aku suke masak..klu ikutkan dahulu kala, aku laa insan yang paling malas masak..hikhik..


tp lama2 aku sedar, belajar tinggi mana pon, klu x pndai masak..susah nnti..so bermula lah episod itu, aku selalu mencube resipi baru, pntang saja ade majalah yang berkaitan memasak, pasti aku cepat2 salin..lama2 umi,walid,adik,kakak,abg2 selalu suruh aku mask..


bile diorng balik kampung, mule lah, imah masak nie, mask tue..


tp bg ku berbaloi coz aku dpt rase hubungan kami sekeluarga makin rapat, bahagia selalu..aku sayang bangat pada keluarga ku>>:)


skrg ni aku ade impian baru yang ingin sgt aku capai..teng2x


Menari..


0 comments: